Czech documentation for project RB3rt.
Language:
None
Created:
17.05.2017
Updated:
03.11.2019
Stars:
0
Visit on GitHub
EV3RT C++ API vzniklo jako C++ nástavba EV3RT C API (ev3api), které je standardní součástí systému EV3RT_.
Systém EV3RT je port japonského real-time operačního systém TOPPERS/HRP2 <http://www.toppers.jp/hrp2-kernel.html>
pro stavebnici LEGO MINDSTORMS EV3 <https://www.lego.com/cs-cz/mindstorms/about-ev3>
.
Mezi hlavní přednosti systému EV3RT patří: - ● malá velikost systému (do 5 MB) i uživatelských aplikací (do 1 MB) - ● velmi rychlý start (do 5 sekund) a prakticky okamžité vypnutí - ● jednodušší úprava a doprogramování vlastních funkcí do jádra systému - ● podpora dynamické alokace paměti - ● preemptivní multitasking a rychlé přepínání tasků (do 8 μs) - ● multiplatformní
Hlavním cílem EV3RT C++ API je umožnit jednoduchý přechod uživatelům zvyklým na standardní LEGO vývojové prostředí (LEGO MINDSTORMS EV3 Software <https://www.lego.com/cs-cz/mindstorms/downloads/download-software>
_) Proto jim je celé API přizpůsobeno a většina funkcí se jmenuje a chová stejně jako v originální vývojovém prostředí.
S jakýmikoliv dotazy se obracejte na: paral.jarek@gmail.com
Tato dokumentace je pod CC BY-SA 4.0
__
.. _CC : https://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/#
__ CC_